شرکت ماشین های فروشگاهی دارا الکترونیک از سال 1379 آغاز به کار کرده و وابسته به گروه صنعتی پند است.

این شرکت الکترونیک در زمینه طراحی، تولید و عرضه ماشین های فروشگاهی و تجهیزات جانبی فعالیت می کند و محصولات مختلفی را به بازار عرضه کرده است.

 محصولات شرکت دارا الکترونیک شامل انواع صندوق های فروشگاهی، دستگاه پوز فروشگاهی، ترمینال های فروش، تجهیزات جانبی لوازم اداری و نرم افزارها فروشگاهی می باشد.

پوز فروشگاهی دارا به گونه ای است که نرم افزار فروشگاهی بر روی آن نصب می شود و قابل استفاده در صندوق فروشگاه می باشد.

پوز فروشگاهی دارا dara

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روز دنیا دستگاه پوز فروشگاهی دارا dara یکی از تجهیزات فروشگاهی پرکاربرد محسوب می شود.

پوز فروشگاهی دارا dara در ادارات، بانک ها و فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و دستگاه های اقتصادی و نظارتی مورد استفاده قرار می گیرند.

با استفاده از سیستم صندوق فروشگاهی دارا و نرم افزارهای فروشگاهی آن قادر به ارائه صورتحساب یا فاکتور خرید در زمان خرید به مشتری خواهید بود.

همچنین دستگاه های پوز فروشگاهی دارا دارای ویژگی هایی از جمله طراحی مناسب، رنگ صندوق و قابلیت چاپ بارکد و .... از مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

تفاوت دستگاه پوز فروشگاهی با دستگاه پوز بانکی

پوز فروشگاهی دارا در دو نوع مختلف دستگاه پوز فروشگاهی کیبودری و دستگاه پوز فروشگاهی لمسی وجود دارند که هر کدام کارایی و کاربرد خاص خود را دارد.

دستگاه پوز فروشگاهی لمسی دارا

دستگاه پوز فروشگاهی لمسی دارا دستگاهی است که نیازی به کیس ندارد و تمامی قطعات دستگاه بر روی یک مدار طراحی شده است.

از این نوع پوز بیشتر در رستوران های زنجیره ای و بزرگ استفاده می شود. پوز لمسی دارا dara به صفحه لمسی حساس بوده و ضد آب هستند.

دستگاه پوز فروشگاهی کیبوردی dara

دستگاه پوز فروشگاهی کیبوردی dara در حقیقت یک کامپیوتراست که دارای گرافیک، هارد، سی پی یو، رم و مانیتور می باشد و یکی از دستگاه های پوز متداول و رایج در فروشگاه های زنجیره ای بزرگ، اصناف، لباس فروشی ها و بانک ها است که مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه های پوز فروشگاهی dara دارای مقاوت بالاتری نسبت به رایانه های شخصی می باشد در واقع قسمت های سخت افزاری آن به صورت ویژه طراحی شده است.

مزایای دستگاه پوز فروشگاهی دارا

مزایای دستگاه های پوز فروشگاهی دارا در برابر عوامل محیطی از جمله گرد و غبار مقاوم می باشد.

این محصول از شرکت دارا به گونه ای طراحی شده است که ضد اب می باشد.

همچنین دستگاه پوز فروشگاهی دارا هزینه پاییم تری نسبت به رایانه های شخصی دارد و باید گفت که استفاده از این دستگاه ها از لحاظ کاربردی بسیار سریع و آسان می باشد.

استفاده از پوز فروشگاهی دارا برای فروشگاه های زنجیره ای یا مراکز دیگر مقرون به صرفه می باشد.

دستگاه پوز دارا اطلاعات مربوط به حساب و فروش را با سرعت و با کمترین هزینه برای خریدار و فروشنده ثبت کرده و نگهداری می کند.

جهت دریافت قیمت و خرید دستگاه پوز می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 بگیرید.